Medlemsregisteret til Bærum kommunes bedriftsidrettslag 2020

Postet av Pedro Emilio Carvajal Ardila den 17. Feb 2020

Det ser ut som noen medlemmer er falt ut og noen som har meldt seg ut har kommet inn igjen.

Dette beklager vi men: Hvis du ikke får medlemskort i posten og er medlem bare send mail til Kristin Karlstad som vil hjelpe deg med nytt medlemskort og trekk i lønn. Hvis du ikke skal være medlem og har fått kort. Send medlemskortet i retur og skriv på at du ønsker medlemskontingenten tilbakeført hvis du ønsker det for 2020.

Kristin Karlstad, Spesialkonsulent, Lønnseheten, Bærum kommune

3 Kommentarer