INFORMASJON OM MEDLEMSKAP

PRISERMedlemsavgift 2024
FakturagebyrEller Bankkortgebyr
Støttemedlemkr 400,-kr 20,-kr 22,-
Barn og ungdom t.o.m. 19 år.
kr 200,-
kr 20,-
kr 16,-
Ordinært medlemskapkr 400,-kr 20,-kr 22,-
Familiemedlemskapkr 600,-kr 20,-kr 32,-
Betalingsvarsel vil bli sendt ut på e-post. Du kan velge å betale via faktura eller med bankkort, pris på gebyrer står ovenfor. Som dere ser vil betaling via faktura gi lavest gebyr.

BLI MEDLEM

Fyll ut innmeldingsskjema for å bli medlem.

Når medlemssøknaden din er godkjent vil du få en velkomstmelding på e-post med link og engangskode for innlogging til ditt eget område på hjemmesiden. Her vil du blant annet få oversikt over medlemskapet og dine betalinger.

Dersom to eller flere i familien er medlem (eller har søkt) kan dere stifte familiemedlemsskap. Det gjøres ved å fylle ut søknad om familiemedlemskap, slik at vi får registrert at dere skal betale avgift for familie. Alle dere ønsker å registrere som familiemedlem må være meldt inn i klubben. Har dere betalt to ordinære medlemskap kan dere opprette familiemedlemskap og melde inn flere i familien uten ekstra kostnad.

Medlemssystemet er nytt fra 2019 og er nå knyttet opp til vår hjemmeside. Eksisterende enkeltmedlemmer og familier som fortsatt ønsker å være medlemmer behøver ikke å foreta seg noe.

Medlemskapet løper til dere melder dere ut.