Klubbkonkurranse Hurtigpistol Militær

Påmeldingsfrist: 17.12.2019 11:00

Vis kart

Hei!

Tirsdag 17.desember kl.18:00 – 21:00 arrangerer vi klubbkonkurranse i Hurtigpistol Militær. Påmelding finner dere over denne teksten. Se etter en blå knapp.

Hurtigpistol Militær er tohånds skyting med pistol i kaliber 9mm og oppover, men ikke magnum. Det skytes på duellskiva, på 25 meter og på tid. Skytetidene er 10, 8 og 6 sekunder.

Ta med minst 40 skudd for å være sikker på at du har nok ammunisjon. Kun åpne sikter er tillatt.

Skytterne deles i tre lag, som skyter til forskjellige tider. Du kan velge lag når du melder deg på:

Lag 1 - kl.18:00 – 19:00

Lag 2 - kl.19:00 – 20:00

Lag 3 - kl.20:00 – 21:00

Siden alle på samme lag ikke kan skyte samtidig, må man regne med at det kan bli litt ventetid.

Når konkurransen er fullbooket åpnes det for å sette seg på venteliste.

Hvis du har meldt deg på, men blir forhindret fra å komme – husk å melde deg av igjen slik at en fra ventelista kan overta din plass! Avmelding gjøres ved å sende meg en e-post (se under), eller på https://www.storosloskyteklubb.no/p/47876/klubbkonkurranser

Ved spørsmål kan jeg kontaktes på e-post: fredrik.woxholth@gmail.com

Fredrik Woxholth

Stor-Oslo Skyteklubb